21.5.08

Videoart!

Película de videoart que cree para una asignatura de clase. Se basa en unas notas de Marcel Duchamp, aunque dudo que él lo imaginase tal como lo he representado yo. La producción es toda mia pero conté con la inestimable ayuda de Franchu .Espero que os guste.
.........
...................................................
Pel.lícula de videoart que vaig crear per a una assignatura de classe. Es basa en uns apunts de Marcel Duchamp, tot i que dubto que ell ho representés tal com ho he fet jo. La producció és tota meva però vaig contar amb la inestimable ajuda d´en Franchu. Salut!

4 comentarios:

AS dijo...

Ostres, tinc l'honor de ser el primer a felicitar-te pel vidiu!! M'agrada l'estètica artesanal que l'impregna.

Una crítica constructiva: hi ha parts on les ombres de la iluminació juguen una mala passada al dibuix. En tot cas és un detall comparat amb la qualitat del treball.

Una abraçada.

El reno de Bulgaria dijo...

ie mencanta
.....pasava per ací,,,ingaaa

Onirical Rōnin dijo...

ets sorprenent juju. boníssim!

GEMMA dijo...

Ei! Judit, gràcies per dur-me fins aquí, et felicito, a veure quin dia em poso jo a fer alguna petita producció videogràfica, fins la propera, campiona! Petons!