18.9.08

El cuento de la dragona






Aquí van 5 ilustraciones que hice a partir de un texto dado para el concurso Mercè Llimona de ilustración infantil. Ha sido una excusa muy buena para experimentar con algunas técnicas y planteamiento de un álbum ilustrado.
.............................................................
Aquí van 5 il.lustracions que vaig fer a partir d´un text donat per al concurs Mercè Llimona d´il.lustració infantil. Ha sigut una excusa molt bona per experimentar amb algunes tècniques y plantejar un àlbum il.lustrat.

8 comentarios:

Anónimo dijo...

Me han encantado, en especial la alcaldesa en el borde de la silla, en plena bronca a la dragona, me encantan las expresiones!!
Seguro que ganas el concursoooo!!
Un besazo!!

AS dijo...

Igualment, molta sort!!! És el drac més alucinant que he vist mai.

Una abraçada

PAIO ZULOAGA ●๋• dijo...

linda la dragona, saludos

dani torrent dijo...

Hola Judit, felicitats per les il.lustracions. Jo em vaig estar mirant les bases però al final el conte em va fer una mica de mandra. Les il.lustracions són molt guapes, quan dónen el resultat? Segur que et va molt bé.

Màriam Ben-Arab dijo...

uauu
t'has presentat al mercè llimona?? de conya! T'hen quedat estupendes, en serio. M'afegeixo a la pregunta del Dani: per quant el resultat??
SORT!

Unknown dijo...

coolio illo!

Franchu dijo...

Moltes felicitats!!! 23 anyitos ja té la juju, jejeje

Res, que acabis de passar un gran día i a poder ser amb bona companyía...jejeje ;)

scannerilustrapapel dijo...

Te visitare todos los días e dicho.
saludos.-