17.12.08

Hay días que...

...quisiera ser un pez.

...voldria ser un peix.

detalles/ detalls

12 comentarios:

GEMMA dijo...

Hola Judit, quin gust saber fer aquests dibuixos! Endavant amb els teus projectes i gràcies per mostrar-nos les teves creacions.

Alberto Lopez dijo...

Ha quedao muy bien ;)

Ester dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Ester dijo...

Hola Judit. He conegut el teu bloc a traves del bloc de la gemma ( viatge plural) que segueixo atentament. M'agrada el que fas d'il.lustració. FELICITATS
Ester

Jordi Solano dijo...

Molt xulos aquests dibuixos...


hmmmm... ja deia jo que em sonava el teu nom. Has hagut d'enviar un Sergi furiós a la copisteria?

Màriam Ben-Arab dijo...

Agual·la Judit! Això és realment bo!
M'encanta, de veritat, la compsició, els colors..!! A mi també em passa, la isabel ens treu el millor de nosaltres, jejeje!

Lidia dijo...

hombre ser como ese pez debe estar bien...asi estas siempre de vacaciones xD me gusta mucho! (lidia for president! xDD)

bonas festes :)

AS dijo...

Veig que la teva tècnica avança a passos de gegant. Segueix així.

Una abraçada guapa

Alberto Lopez dijo...

Jiji..esto són algunas pinceladas de lo que puede ir para el trabajo de proyecto final, que no es que lo tenga pensado ni mucho menos pero algunas ideas si hay ;)

Feliz navidad!! y vigila con los turrones y lash galletitash! ;)

Franchu dijo...

Es fantastica aquesta il·lustració, ja ja me la he impres en paper bó i l'he enmarcat, ara forma part importrant de la decorció del meu estudi... cada dia et superes més, enhorabona!

petons,

PAIO ZULOAGA ●๋• dijo...

muy buana ilustracion y que grand eese peixe!

eme de rita dijo...

és una il.lustració fantàstica!! i molt molt graciosa!
a mi també m'agradaria ser un peix moltes vegades..