1.3.10

Buscando a LO


La Lo és el personatge del conte en el que estic treballant i aquestes proves són un remix per trobar els colors del persontage, l´estil, la tècnica...etc. Aviam si m´aclaro!
Ah, a partir d´avui es pot veure el capçal que he fet per al blog Con dos bolsas en cada mano de la redactora de tendències Beatriz Vera. Tot un plaer!

Lo es el personaje central del cuento en el que estoy trabajando y estas pruebas son para tantear los colores del personaje, el estilo, la técnica...etc. A ver si me aclaro!
Ah, y a partir de hoy se puede ver la cabecera que he hecho para el blog de la redactora de tendencias Beatriz Vera. Todo un placer!

Lo is the main character of the children´s story I´m working on, and these are some of the color and style tests to at the end find the way to do it.
Since today you also can see the header I´ve done for the blog of Beatriz Vera (a trend editor). A pleasure!

9 comentarios:

Anónimo dijo...

Personalment m'agrada més la primera. L'estil es veu clarament a les dues que son teves...
Un plaer coneixer-te en persona, ja era hora...

Màriam Ben-Arab dijo...

jejeje Que gracioses! Coincideixo amb el senyor Samaniego, em quedo amb la primera! Tens una tècnica increïble ;)

Oriol dijo...

Jo em quedo amb la segona, sembla que vagi a vòmitar!

Dear Fireflies dijo...

Hello, I just found you and I'm so glad I did! You have such a unique style and your characters are so original, I especially like Lo. Can't wait to see what she does in her story! (^_^)

Mònica Estrada dijo...

judit! com va tot? com va el projecte?
si t'has de donar de baixa nosaltres anirem la setmana que ve! jaja
XD

lo dijo...

Holaaaaaaa¡¡¡
Me hace mucha ilusión encontrarme
con un persoje de cuento que se llama como yo.

Me gusta más la primera ilustración, a mi ver el pelo oscuro le da más fuerza a Lo (y así se parece más a mi je,je)

Felicidades

Antonio Segura Donat dijo...

K chulo tia!jaja esta molt graciós!

Alberto Lopez dijo...

Ya sé que vienes únicamente por la birra..jeje
Clar! pásate y te acoplas :P, me dijo Mónica que sobre cada mes podíamos exponer varios aquí y se lo comentas

No había visto la cabezera esta de la Beatriz Vera, mola mucho..
de las "Lo" me gusta más la morena

Coloribus dijo...

your characters are very funny, great work :o)