2.4.08

¡Estreno Mundial!

Bienvenidos/as a éste nuevo blog de ilustración con el que pretendo dar rienda suelta a mis creaciones, proyectos actuales y desvaríos-varios.

El objetivo no es otro que dejar que mis obras emerjan al mundo exterior y así saber qué os parecen. Espero que entre todos hagamos crecer éste blog, y así, cuando sea una vieja les contaré a mis nietos que YO hice un BLOG, y que no lo miraba mucha gente pero...¡Y lo bien que me lo pasé!
.............................................................
Benvinguts/des a aquest nou blog d´il.lustració amb el que donaré corda a les meves creacions, projectes actuals i d´altres cabòries.

L´objectiu no és altre que fer que les meves obres vegin la llum del món exterior y així saber què en penseu. Espero que entre tots fem créixer aquest blog, i així, quan sigui una iaiona els hi explicaré als meu nets que JO vaig fer un BlOG, i que no el mirava massa gent però...¡M´ho vaig passar teta! (que és el que conta)


10 comentarios:

Franchu dijo...

Ostres! Quin honor tu! Sóc el primer en deixar un comentari.

Enhorabona per la teva aparició en la xarxa

M'agrada molt el teu estil i... ¡¡¡ESE ARTE QUE TIENES!!! jejeje

De debó, crec que la xarxa i els amants de la il•lustració avui estan d'enhorabona al poder gaudir de les teves obres en la xarxa.

¡¡¡Mil petons juju i benvinguda!!!

Unknown dijo...

Tooojoma que bien!

Comença el festival creatiuil·lustratiu...

Ja tinc ganes de que vagin passan els dies per poder-me deleitar amb les teves anadesmentals.

Felicitats!!

Jjota

Unknown dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Judit dijo...

-Franchu: Gràcies xulo, has fet créixer la planta de l´ego 5cm més! Tot i que crec que els amants de l´il.lustració haurien sobreviscut sense mi potser algun si que estarà més content.

-Jota: neeeene, merci pel coment, intentaré estar creativail.lustrativa ben sovint per actualitzar, i sinó, ja em fotràs bronca...!

-Niceman: que t´ho creguis! res de mangar si no és en el meu propi benefici! a veure si hauré de començar a posar marques d´aigua...! jeje

Jaume Cullell dijo...

¡¡Bienvenida, pues!!

Ahora ya sabes, a mantener el blog bien actualizado y llenito de imagenes.

Tienes un estilo muy interesante, te voy a seguir de cerca.

Un saludo!

JAKU

itur dijo...

Bienvenida al mundo blogger!!
Veo en ti una artista en potencia, y de las buenas, gravias por deleitarnos con estas dos viñetas.
slu2

Judit dijo...

-jaku: Gracias! y yo voy a ir a la carga para hacerte asíduo almenos una vez por semana!(yo también pasaré lista, jeje)

-iturbinho: gracias a tí también. Espero que tengas razón!

Saludetes a todos!

Dani III dijo...

Hola Judit!

Benvinguda al mon dels blogs!
Merci per venir a la festa del Trauma i per tenir-nos als teus Links!!

sort i anims!!
Dani

Judit dijo...

-Daniel: merci a tu, perquè vaig marxar de la presentació amb un xute d´energia qué pa qué!

Judit

AS dijo...

Collons, quans fans tens, això sí que és arribar a internet per la porta gran. Jo m'hi sumo. I alhora et sumo als links del meu blog.

Una abraçada